• Settimana della cultura friulana 2017
dai 4 ai 14 di Mai dal 2017
IV edizion
http://www.scf2017.it
  • Il Risorgimento in Friuli
fin ai 9 di Jugn dal 2017
Mostre a Udin inte Cjanive de Filologjiche
Apontaments

Tal archivi
Consulte l’archivi events >
Editoriale

di Federico Vicario


La Setemane de culture furlane, dai 4 ai 14 di Mai, e torne chest an a proponi il so percors di promozion dal nestri teritori cuntune rêt di colaborazions simpri plui largje e cualificade. La storie e la memorie dal Friûl, duncje, lis personis che lu àn onorât cul lavôr, l’inteligjence e la sensibilitât, lis resons dal nestri cjatâsi e ricognossisi part di une comunitât ch’e cres in armonie e concuardie, l’identitât di un popul, lis istituzions ch’a rapresentin i siei valôrs. 



Consulte
Consulte i catalics
e i archivis on line
pes tôs ricercjis.
Impare

Chi tu cjatis
informazions utilis
par imparâ la nestre lenghe.

Pai socis

Lis promozions par cui che si iscrîf, informazions e servizis pai nestris socis.

Segnalazions
  • Prime volte dal Congrès Sociâl de Filologjiche a Martignà, tal cûr dal Friûl. Il Numar Unic al conte di tieris e di aghis, di storie antighe e moderne, di glesiis e di popul, di vilis e di economie, di art e di…
  • Lis predicjis di Vigji Scuete no ur cuziin la panze ai furlans, no i dan seont al lôr sintîsi salts, onescj e lavoradôrs, ma anzit no tasin nissune des critichis ai difiets inlidrisâts te nestre int. Il muini n…
  • Il progetto Marilenghe te scuele furlane ha come obiettivo la produzione di moduli e materiali didattici, indirizzati ai docenti della scuola primaria, per l'insegnamento e l'uso della lingua friulana per veico…
  • Ristampa anastatica del contributo di Gortani e Pittoni del 1938. Il libro, peraltro, si occupa di un tema di grande attualità, un tema che impegna oggi, come allora, ad una seria riflesione sui destini della m…