Librarie
  • Plaidarts
Racuelte di contis che e cjape dentri dodis personaçs furlans ch'a àn une brute innomine. Par ognidun di lôr si à volût presentâ un plaidart, une perorazion...
  • Planeles e scugjeles
Catalogo della mostra che presenta la ceramica popolare nelle sue varie declinazioni.
  • Predicjis dal muini
Lis predicjis di Vigji Scuete no ur cuziin la panze ai furlans, no i dan seont al lôr sintîsi salts, onescj e lavoradôrs, ma anzit no tasin nissune des critichis ai difiets inlidrisâts te nestre int. Il muini nol piert di voli chel che te vite al conte pardabon, ma di chê altre bande nol è nancje bon di fâ di mancul di mendâsi se e di mendâ i siei paisans cuant che si pierdin daûr dai vizis e des modis.
In evidence
Numar speciâl di Sot la Nape che al presente il teritori dai comuns di Flaiban, Merêt di Tombe e Sedean.
Dizionario di uso pratico di circa 2.000 voci distribuite per schede tematiche. All'italiano, lingua base, si affiancano il tedesco, lo sloveno, il friulano standard e il friulano goriziano.
Il volume presenta i testi della rubrica curata da Licio Damiani all'interno della trasmissione Rai della domenica mattina, Vita nei campi, per gli anni 1991-1997. Il libro è arricchito con le opere di Giorgio Celiberti.
Ristampa anastatica del contributo di Gortani e Pittoni del 1938. Il libro, peraltro, si occupa di un tema di grande attualità, un tema che impegna oggi, come allora, ad una seria riflesione sui destini della montagna friulana.

Cemût che si pues comprâ i libris

Cîr tal catalic, doprant i cjamps cul titul, autôr e date.

I volums de Filologjiche si puedin comprâ:
- te sede de Societât in vie Manin 18 a Udin o tes sedis di Pordenon e Gurize;
- tes librariis plui buinis;
- on line, creant un carel eletronic e jemplant il modul cui dâts di cui che al compre.
Lis spesis di spedizion (puart, imbal e bol) a son a caric di cui che al compre. La marcjanzie e viaze a risi di cui che al compre.
Speciâl promozions
Sielts par voaltris e promozions in Filologjiche
O ricuardìn che i socios de Filologjiche a àn dirit al 30% sul presit di cuviertine di ducj i volums publicâts de nestre Societât.