numeri unici/numars unics

Dolomites

Begotti, Pier Carlo - Majoni, Ernesto
Resto:: 86. Congrès, Pieve = Plêf, 20.IX.2009 / a cura di = par paricià l libro i à lourà = par cure di Pier Carlo Begotti e Ernesto Majoni. - Udin : Societât filologjiche furlane, c2009. - 635 p. : ill. ; 21 cm
Anno edizione:2009
ISBN:978-88-7636-115-9
Prezzo:€ 60,00
Prezzo Soci SFF:€ 42,00
Contenuto:

Il volum al è une racuelte di studis sul teritori, la storie, la art, la lenghe e la leterature, la societât e lis tradizions cjadovrini. I contribûts a son stâts prontâts di 43 autôrs che a àn scrutinât cetancj aspiets de tiere cjadovrine: de gjeografie ae botaniche, de sentieristiche storiche ae viabilitât antighe, par rivâ ae archeologjie, ae storie in comun cul Friûl, ae emigrazion, ai sacrificis imponûts de prime vuere mondiâl. No mancjin i intervents sui aspiets artistics di cheste tiere; a son stâts scrutinàts ancje i aspiets linguistics locâi, parie cu la nassite dal turisim, i antics rituâi di impromission, la funzion dai Alpins inte identitât nazionâl dal teritori e altris carateristichis che a rindin la "patrie cjadovrine" un unicum complès e mertevule di jessi cognossude.

 

 Il volume è una raccolta di studi sul territorio, la storia, l'arte, la lingua e la letteratura, la società e le tradizioni cadorine. I contributi sono stati realizzati da 43 autori che hanno indagato i molti aspetti della terra del Cadore: dalla geografia alla botanica, dalla sentieristica storica all'antica viabilità, fino ad arrivare all'archeologia, alla storia comune con il Friuli, all'emigrazione, ai sacrifici imposti dalla prima guerra mondiale. Non mancano gli interventi sugli aspetti artistici di questa terra; sono stati indagati anche gli aspetti linguistici locali, dai vocabolari dialettali alla toponomastica, alla letteratura di minoranza, di pari passo con la nascita del turismo, gli antichi rituali di fidanzamento, la funzione degli Alpini nella identità nazionale del territorio e altre caratteristiche che rendono la "patria cadorina" un unicum complesso e meritevole di essere conosciuto.

-30% per i soci
della Società Filologica Friulana
Spedizione
Le spese di spedizione (porto, imballo e bollo) sono a carico del committente. La merce viaggia a rischio dello stesso committente.

Potrebbero interessarti anche

Iscriviti alla Newsletter

Sarai informato sugli eventi. Riceverai le notizie della Società Filologica Friulana. Potrai prenotare le nostre pubblicazioni.
Iscriviti