lingua friulana/lenghe furlane

Vocabolari furlan

Vicario, Federico - Roseano, Paolo
Resto:/ par cure di Federico Vicario ; cu la colaborazion di Paolo Roseano. - Udin : Societât filologjiche furlane, c2009. - XV, 495 p. ; 19 cm
Anno edizione:2009
ISBN:978-88-7636-116-6
Codice:978-88-7636-116-6
Prezzo:€ 15,00
Prezzo Soci SFF:€ 10,50
Contenuto:

Vocabolari monolengâl, promovût de Provincie di Udin, che al à il fondamentâl obietîf di sustignî l'ûs dal furlan prime di dut tal scrit ma ancje chel, no mancul impuartant, di rinfuarcînt il status sociolenghistic, tal sens di marcâ la sô autonomie espressive e funzionâl rispiet a chês altris lenghis.

Chest Vocabolari al nas cun chê di dâ une prime rispueste a la domande di informazion su cemût scrivi in lenghe furlane, cu la ambizion, un doman, di rivâ a sodisfâ lis esigjencis comunicativis de realtât furlane te so complessitât. I prins destinataris dal Vocabolari a son, duncje, chei che a lavorin cu la lenghe furlane, chei che àn gust di misurâsi cu la sô scriture, a son i docents e i arlêfs des scuelis de nestre regjon, chei che a frecuentin i cors di lenghe furlane, che si tegnin aromai di agns sul nestri teritori.

-30% per i soci
della Società Filologica Friulana
Spedizione
Le spese di spedizione (porto, imballo e bollo) sono a carico del committente. La merce viaggia a rischio dello stesso committente.

Iscriviti alla Newsletter

Sarai informato sugli eventi. Riceverai le notizie della Società Filologica Friulana. Potrai prenotare le nostre pubblicazioni.
Iscriviti