Comunicazioni

IL DISCORSO DEL PRESIDENTE AL CONGRESSO DI VENZONE

Venzone, 17 ottobre 2021
Domenie ai 17 di Otubar dal 2021, a Vençon, si è davuelt il XCVIII Congrès de Societât Filologjiche. La prime volte a Vençon e jere stade 50 agns prin, tal 1971, e anime di chê cunvigne al jere Vigji Ciceri, che di Vicedean dal Sodalizi al à vût lavorât cence padin a pro de valorizazion e de promozion dal patrimoni culturâl, storic e tradizionâl dal Friûl. La figure di Ciceri e je stade ricuardade di bande di Gianfranco Ellero, intant che Enos Costantini al à fevelât dai cogoçs e dal lôr leam cun Vençon.

In colaborazion cu la Aministrazion comunâl, la Plêf di Sant Andree apuestul e la Pro Loco Pro Vençon - e tal rispiet des normis cuintri dal Covid-19 - il Congrès si è davuelt cun sucès tal domo di Sant Andree, tacant cu la Messe par furlan e po dopo lant indevant cu lis voris. Dongje dal Sindic Amedeo Pascolo, che al à dât il benvignût di bande de comunitât, a àn puartât il salût cetancj sorestants istituzionâi e rapresentants des associazions che a lavorin a pro de identitât furlane.

In Congrès al è stât presentât il Numar Unic Vençon rincurât di Aldo Di Bernardo, Paola Fontanini e Fausto Stefanutti, che in 898 pagjinis al cjape dentri cetancj contribûts sul teritori, la storie, lis tradizions, la lenghe, l'art, la int e lis associazions dal puest. A son stâts ancje premiâts i vincidôrs de XX edizion dal Premi "Andreina e Luigi Ciceri" intitulât propit ai doi grancj studiôs, om e femine, des tradizions popolârs di cjase nestre e che ogni doi agns al premie studis su apiets de culture e dal teritori dal Friûl.


Te sezion download in cheste pagjine si pues discjamâ e lei il discors dal President de Societât Filologjiche Furlane Federico Vicario.

 


Iscriviti alla Newsletter

Sarai informato sugli eventi. Riceverai le notizie della Società Filologica Friulana. Potrai prenotare le nostre pubblicazioni.
Iscriviti