Comunicazioni

IL DISCORSO DEL PRESIDENTE AL XCIX CONGRESSO

Spilimbergo, 2 ottobre 2022
Domenie ai 2 di Otubar dal 2022 si è davuelt il XCIX Congrès de Societât Filologjiche, che e je tornade a Spilimberc pe cuarte volte inte sô storie, dopo des cunvignis dal 1926, 1946 e 1984.
La zornade si è vierte cu la Messe par furlan in domo e lis voris si son tignudis tal teatri Miotto, cul benvignût dal Sindic e i salûts dal president de Scuele Mosaiciscj dal Friûl (che chest àn e ricuarde i cent agns di fondazion) e di tancj altris sorestants che a àn volût jessi presints in cheste impuartante ocasion. Des bielecis storichis e artistichis di Spilimberc al à fevelât Federico Lovison, intant che Angelo Bertani al à presentât la figure e la opare dai artiscj Italo Zannier e Nane Zavagno. 
Al è stât ancje presentât il Numar Unic "Spilimberc", par cure di Gianni Colledani e Marco Salvadori, e a son stadis lis premiazions dai miôr progjets didatics sul Friûl e par furlan che a àn partecipât ae VI edizion dal Premi "Chino Ermacora" - Scuele e marilenghe. 


Te sezion download in cheste pagjine si pues discjamâ e lei il discors dal President de Societât Filologjiche Furlane Federico Vicario.

 


Iscriviti alla Newsletter

Sarai informato sugli eventi. Riceverai le notizie della Società Filologica Friulana. Potrai prenotare le nostre pubblicazioni.
Iscriviti