La Società Filologica Friulana, che patrocina l'iniziativa, annuncia la XLII edizione del premio San Simon promosso dalla
città di Codroipo ed intitolato alla
memoria di Angelo Pittana.
A questa edizione del concorso, che ha lo scopo di diffondere l'interesse per l'utilizzo della lingua
friulana, si può partecipare presentando raccolte di racconti o cortometraggi, secondo le indicazioni contenute nel bando che si può scaricare alla voce download in questa pagina.
Nassût tal 1979, il Premi leterari plui prestigjôs dal Friûl vuê al rive a 42 edizions e passe cuarante oparis publicadis, tocjant ducj i gjenars leteraris: dal romanç a la racuelte di contis, da la traduzion al saç fintremai al fumet. Cetancj i scritôrs che a àn partecipât al Premi e cetantis lis oparis di nivel alt che a àn insiorât la leterature furlane dal di dì di vuê cun autôrs come Pre Toni Beline, Medeo Giacomini, Gianni Gregoricchio e Franco Marchetta par rivâ tai ultins cinc agns a doi autôrs une vore origjinâi come Gianluca Franco e Raffaele Serafini. In chest ultin periodi al premi leterari si è zontât ancje un premi pes produzions audiovisivis in marilenghe. I lavôrs vincidôrs a son publicâts de Societât Filologjiche Furlane.