La Società Filologica Friulana, tra i patrocinatori dell'iniziativa promossa dalla Città di Tolmezzo, Vi invita alla XIII edizione di Seradis di ridadis, rassegna di teatro brillante in lingua friulana al Teatro Comunale "Luigi Candoni" di Tolmezzo.
Sabato 28 settembre, ore 20.30
Trigeminus
SOS - RIDIAMOCI SOPRA MA PENSIAMOCI SU
Trê esemplis di vite di ogni dì "tra teatri e cabaret" che a àn in comun lûcs e situazions plui o mancul sigûrs.
Sabato 5 ottobre, ore 20.20
Compagnia Il Cantagallo
IO TU O...?
Cualchi volte il passât al torne; e je une detule che il dotôr Marini, miedi in cariere, al somearès che nol cognossi. Cussì, cuant che al ven fûr alc che no si spèietava, sucedût trente agns prime, la situazion e devente delicade: par lui, nuie nol sarà plui come prime. Il protagonist al varà di fâ di dut par platâ i fats sucedûts, massime ae sô femine. Rivaraial a fâje in cheste imprese? E ancjemò, in ce isal tirât dentri di precîs? No mancajran i colps di sene e lis ridadis a son siguradis.
Sabato 19 ottobre, ore 20.30
Compagnia Teatrale Ragogna Robic
BUSEDALÔF, LAIT DUCJ A CHEL PAÎS
Busedalôf al è un paisut ai confins de realtât dulà che a son anzians che a vivin in modalitât "slow", judâts di un zovin che al sa fât di dut e che, cuant che i mûr la mari, al pense di lassâ il borc par fâsi une gnove famee. I vecjuts alore, judâts di un paisan pensionât tornât dongje dal forest e de tecnologjie, a risolvaran il probleme di mût che dut al resti come prime, cun in plui une risorse zovine che e salvarà la comunitât de estinzion.
Sabato 26 ottobre, ore 20.30
Compagnia Teatrale La Pipinate
LE ALE O LE CUESSE?
Une femine e un om, di scuindon, a cirin di organizâ un fin setemane passionâl, ognun cul so amant. Il câs al vûl che i relatîfs amants a vedin ancje une storie tra di lôr. Il destin al fasarà in maniere che si cjatedin ducj te stesse cjase al mâr. Cemû laraie a finî?