Omenuts - Ogni dì une maravee

Resto:/ vôs di Claudia Grimaz, Monica Mosolo, Nicoletta Oscuro, Massimo Somaglino, Francesco Ursella ; sigle cjantade di Lino Straulino ; traduzion e adatament Stefania Garlatti Costa. - [S.l.] : RajaFilms ; Udin : Societât Filologijche Furlane, c2006. - 1 DVD
Anno edizione:2006
Prezzo:€ 12,50
Prezzo Soci SFF:€ 8,50
Contenuto:

Si clamin Lole, Miute, Pieri, Bete e Tonin. A son cinc frutins che, cu la lôr abilitât e voie di discuvierte, a frontin ogni dì aventuris gnovis, intun mont fat su misure pai plui piçui. Cognossûts in dut il mont cul non di “Little people”, di proprietât de Mattel-Fischer Price, a rivin cumò in Friûl e pe prime volte ancje in Italie fevelant in marilenghe dâts fûr de bande de Societât Filologjiche. La edizion furlane e je curade dal regjist Massimo Garlatti Costa cu la sô cjase di produzion Raja Films in colaborazion cun Arte Video di Palme.Ogni dvd al è fat di cinc episodis di cinc minûts ognidun. Lis vôs a son di: Massimo Somaglino, Claudia Grimaz, Nicoletta Oscuro, Monica Mosolo e Francesco Ursella. La sigle e je cjantade dal cjantautôr cjargnel Lino Straulino. La traduzion e l’adatament dai dialics origjinâi inglês in lenghe furlane a son di Stefania Garlatti-Costa.

Le storie di Omenuts parlano di meraviglie, di emozioni, di posti e di gente. Per Tonin, Lole, Pieri, Bete e Miute, i cinque protagonisti delle storie, il mondo è una continua scoperta che li porta ad affrontare ogni giorno nuove avventure e che li mette in rapporto sì con gli altri ma anche con le loro emozioni. Ogni dvd si compone di cinque episodi di cinque minuti ciascuno.

 Gli episodi di questo primo volume sono:

  1. Pieri e il cjamp di blave
  2. Lole e svuale vie 
  3. Miute e la visite al zoo
  4. I amîs di Bete a dan une man
  5. Tonin al salve il circo
-30% per i soci
della Società Filologica Friulana
Spedizione
Le spese di spedizione (porto, imballo e bollo) sono a carico del committente. La merce viaggia a rischio dello stesso committente.

Iscriviti alla Newsletter

Sarai informato sugli eventi. Riceverai le notizie della Società Filologica Friulana. Potrai prenotare le nostre pubblicazioni.
Iscriviti