letteratura/leterature

Friûl di vuê e di doman

Cantoni, Aurelio - Bortolussi, Eddy
Rest:/ Lelo Cjanton ; par cure di Eddy Bortolussi. - Udin : Societât filologjiche furlane, 2007. - 241 p. : ill. ; 24 cm
An edizion:2007
ISBN:88-7636-082-4
Presit:€ 20,00
Presit Socis SFF:€ 14,00
Contignût:

Ricuelte dai scrits di Lelo Cjanton par cure di Eddy Bortolussi. I scrits a son stâts scrutinâts da lis rivistis furlanis dal dopo vuere: Patrie dal Friûl e Strolic in primis, e po Ce fastu?, Sot la Nape, sfueis di Arc, e altris publicazions ancjemò soredut chês curadis dai autôrs di Risultive. Il titul da opare, "Friûl di vuê e di doman" al è il stes che Lelo al à vût doprât dulinvie lis pagjinis dal Strolic pal 1970 par pandi ai furlans lis sôs impinions e lis sôs considerazions sul presint e sul avignî dal Friûl.

Raccolta degli scritti di Lelo Cjanton curata da Eddy Bortolussi. Gli scritti estratti dalle riviste friulane del dopo guerra: Patrie dal Friûl e Strolic in primis, quindi Ce fastu?, Sot la Nape, Arc e altre pubblicazioni curate soprattutto dagli autori di Risultive. Il titolo dell'opera "Friûl di vuê e di doman" è lo stesso utilizzato da Cantoni sulle pagine dello Strolic del 1970 per far conoscere ai friulani le sue opinioni e le sue considerazioni sul presente e sul futuro del Friuli.

 

-30% pai socis
de Societât Filologjiche Furlane
Spedizion
Lis spesis di spedizion (traspuart, imbalaç e bol) a son a caric dal compradôr. La marcjanzie e viaze a risi dal compradôr.

A podaressin plasêti ancje

Iscriviti ae Newsletter

Ti informarìn sui events. Tu ricevarâs lis gnovis de Societât Filologjiche Furlane. Tu podarâs prenotâ lis nestris publicazions.
Iscriviti