Rest:/ Giovanna Zordan, Barbara Jelenkovich. - Udin : Societât Filologjiche Furlane, 2014. - [36] p. : ill. ; 29 cm
An edizion:2014
ISBN:978-88-7636-191-3
Presit:€ 12,00
Presit Socis SFF:€ 8,40
Contignût:Il libri al conte di Berte, frute longobarde che vîf a Cividât tal secul VIII d.d.C. Une dì, Berte no cjate plui il so pontepet e cussì e scomence la sô zornade. La piçule storie di Berte si messede cu la grande storie di Cividât: lis stradis, lis cjasis, i monuments, i ogjets, lis peraulis, il mangjà di chê volte.
Ae fin, il libri al presente des schedis tematichis di aprofondiment sui argoments vignûts fûr te storie. Par furlan, talian, todesc e inglês.
Condividi
-30% pai socis
de Societât Filologjiche Furlane
Spedizion
Lis spesis di spedizion (traspuart, imbalaç e bol) a son a caric dal compradôr. La marcjanzie e viaze a risi dal compradôr.